2010. augusztus 10., kedd

Halihó emberek!

Van egy rossz hírem:/ Tudom, hogy megígértem, hogy lesz ma friss, de mégsem tudok új fejit hozni, mert egész nap nem leszek gépközelben. Hoznám én nektek este csak akkor meg vendégségbe megyek, úgyhogy estélytelen a mai friss:( Ígérem holnap délelőtt jön az új és megpróbálom ezt hosszabbra írni, oké? Még egyszer ne haragudjatok, nem így akartam. Remélem azért még szerettek :) Bocsi, még egyszer, de hogy ne maradjatok történet nélkül itt egy kis ízelítő :)


- Akkor meg miért ülünk még mindig ölbe tett kézzel, Bella?! – kiabálta magából kikelve Adam.

- Azt hiszed én ilyen boldog vagyok tőle? A lányomat tartják fogva, Adam! Én is legszívesebben odarohannék és kiszabadítanám onnan, de azzal csak azt érném el, hogy megölnének minket is. Gondolkozz el ezen! – kiáltottam én is neki. A francba! Úgy viselkedik, mintha egyedül csak ő aggódna, pedig ez az ő hibája! Ő kevert bele minket. Hirtelen Alice szólalt meg.

- Már késő! – suttogta elhomályosult szemmel. – Kínozzák… - hirtelen ránk kapta a szemét. – Ennél többet nem látok…

Bocsi és puszi =)

2 megjegyzés:

  1. basszus:// legyen holnaap:D jó lett ez a kis izelitő
    sziaa.:)

    VálaszTörlés
  2. Semmi baj Beccám. Előfordul az ilyesmi. De azért jó lenne ha holnap lenne már.:D
    Puszika

    VálaszTörlés